Pan-Deska.pl | Zwroty i reklamacje
15792
page-template-default,page,page-id-15792,theme-bridge,cookies-not-set,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

SKŁADANIE REKLAMACJI

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI i dołącz do niego protokół szkody (jeśli z winy przewoźnika towar został uszkodzony). Jeśli produkt zawiera wady fabryczne- nie musisz mieć protokołu szkody od kierowcy. Dokładnie udokumentuj uszkodzenia/ wady robiąc zdjęcia (dodatkowo etykietę z paczki oraz spód panela z kodem jeśli występuje).

 

2. Wyślij drogą mailową wszystkie dokumenty na adres biuro@pan.deska.pl

 

3. Sklep Pan-Deska.pl po rozpatrzeniu reklamacji zdecyduje o ewentualnym odesłaniu produktu do sklepu i/lub o wysłaniu nowego, fabrycznie zapakowanego produktu. W przypadku wad fabrycznych panele są dostarczane w przeciągu 5 dni roboczych, jeśli natomiast panele są uszkodzone z winy przewoźnika- reklamacja trwa aż do rozpatrzenia jej przez przewoźnika.

 

 

ZWROT TOWARU

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij FORMULARZ ZWROTU i wyślij go mailem na naszą skrzynkę lub pocztą za potwierdzeniem nadania, a my skontaktujemy się celem podania adresu zwrotu produktu.

 

Szczegółowe warunki Zwrotu oraz Reklamacji towaru określone są w Regulaminie Sklepu Pan-Deska.pl.