Zwroty i reklamacje
SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI i dołącz do niego protokół szkody oraz list przewozowy gdy była to przesyłka paletowa (jeśli z winy przewoźnika towar został uszkodzony). Jeśli produkt zawiera wady fabryczne- nie musisz mieć protokołu szkody od kierowcy. Dokładnie udokumentuj uszkodzenia/ wady robiąc zdjęcia (dodatkowo etykietę z paczki oraz spód panela z kodem jeśli występuje).
2. Wyślij drogą mailową wszystkie dokumenty na adres biuro@pandeska.pl
3. Sklep Pan-Deska.pl po rozpatrzeniu reklamacji zdecyduje o ewentualnym odesłaniu produktu do sklepu i/lub o wysłaniu nowego, fabrycznie zapakowanego produktu. W przypadku wad fabrycznych panele są dostarczane w przeciągu 5 dni roboczych, jeśli natomiast panele są uszkodzone z winy przewoźnika- reklamacja trwa aż do rozpatrzenia jej przez przewoźnika.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij FORMULARZ ZWROTU i wyślij go mailem na naszą skrzynkę lub pocztą za potwierdzeniem nadania, a my skontaktujemy się celem podania adresu zwrotu produktu.
Szczegółowe warunki Zwrotu oraz Reklamacji towaru określone są w Regulaminie Sklepu Pan-Deska.pl.