Pan-Deska.pl | Dostawa i płatność
15804
page-template-default,page,page-id-15804,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.0,vc_responsive

Płatności realizowane są na dwa sposoby:

  1. “Za pobraniem” – tj. Klient płaci za towar i przesyłkę w dniu otrzymania towaru gotówką u kierowcy.
  2. “Płatność z góry” – tj. Klient płaci za towar i przesyłkę przed wysyłką na wskazane konto bankowe.

 

Dane rachunku bankowego:
mBank
Nr konta: 23 1140 2004 0000 3102 7920 8095

 

Plus S.C. – Eichstaedt
ul. Tuwima 17B
59-300 Lubin

 

WYSYŁKA “PŁATNOŚĆ Z GÓRY”:

  1. Jedna paleta paneli (z podkładem) o długości do 1,4 m, masa całkowita do 1000 kg – 180 zł brutto lub gratis jeśli osiągnięto warunki podane w ofercie danego dekoru.
  2. Jedna paleta paneli (z podkładem) o długości 1,4 – 2,2 m – 540 zł brutto lub gratis jeśli osiągnięto warunki podane w ofercie danego dekoru.
  3. Wysyłka paczek z panelami – 40 zł za jedną paczkę paneli.
  4. Wysyłka listew przypodłogowych – 60 zł za jedną paczkę poniżej dwóch pełnych paczek.

 

WYSYŁKA “ZA POBRANIEM”:

  1. Jedna paleta paneli (z podkładem) o długości do 1,4 m, masa całkowita do 1000 kg – 199 zł brutto lub gratis jeśli osiągnięto minimalne warunki wysyłki gratis (określono w ofertach poszczególnych dekorów).

 

Wysyłki “za pobraniem” realizujemy do kwoty 5000 zł (razem z kosztem wysyłki).

 

Czas realizacji wysyłki to 1-3 dni robocze (dotyczy również pojedynczych paczek).

Kierowcy nie mają obowiązku wnoszenia towaru do domu. Nie ma również możliwości zamówienia takiej usługi.

 

Wysyłki są realizowane tylko na terenie Polski.

 

 

W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest zobowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kierowcy, uprawnia do zgłaszania reklamacji, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Reklamacje spowodowane uszkodzeniem towaru przez firmę kurierską będą rozpatrywane w terminie do 30 dni.